Tripje met de zweedse mannen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anke Dings - WaarBenJij.nu Tripje met de zweedse mannen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anke Dings - WaarBenJij.nu

Tripje met de zweedse mannen

Blijf op de hoogte en volg Anke

23 September 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

De week op school zat er weer dus tijd voor uitstapjes Dit begon vrijdag met een dagje Devonport. Dit is een prachtig eiland met tunnels resterend uit de oorlog ectect. Nou haha dat viel even tegen. De tunnels waren er nog maar daar was ook alles mee gezegd. In plaats van dat je kon zien hoe het eruit had gezien hadden ze een bordje met tekst opgehangen en mocht je je eigen fantasie de vrije loop geven (ja ik weet dat ik een rijke fantasie heb maar in deze dingen blijkbaar toch iets minder). Wel waren er enkele hoge bergen die we hebben beklommen en hebben genoten van een mooi uitzicht. Nadat we heel Devonport hadden bekeken snel naar huis en naar bed om de volgende ochtend om half 8 paraat om een weekendje naar waitomo te gaan met enkele zweedse mannen als privéchauffeurs (en ook wel als aangenaam gezelschap). Je vraagt je vast af waarom zo vroeg, op de een of andere manier hadden we besloten dat we de auto zo vroeg mogelijk wilde halen zodat we nog de grotten in konden zaterdag, maar aangezien we dit zondag deden vertrokken we nu zo vroeg voor helemaal NIETS:D En toen ik mijn eerste been buiten de deur zetten regende het dus kwam ik als een natte hond aan bij de autoverhuurder, achjaa scheelt ik ben nederland gewend. Eenmaal in de auto kon de tocht naar Waitomo beginnen en, zoals het altijd gaat met mannen, was de eerste vraag: wat gaan we vandaag eigenlijk doen. Gelukkig ben ik o zo’n creatief talent met een concentratieboog van een goudvis waardoor ik op school het Noordereiland van Nieuw-Zeeland inclusief watervallen en mooie stranden nagetekend had. Deze tekening heeft vervolgens de hele zaterdag als kaart gefungeerd. Dus je raad het al wij hebben zaterdag enkele bezoekjes gebracht aan watervallen en stranden. Jaja ook dit is weer zeer mooi maar in woorden kan ik dat toch niet uitleggen, zal binnenkort weer wat foto’s op facebook zetten. ’s Avonds hebben Saar en ik de zweden even laten zien hoe Nederlandse vrouwen kaarten en dat er dus geen kans bestaat dat je ons inmaakt:) En toen was het zondag eindelijk konden we gaan doen waar we voor naar Waitomo waren gereden, de grotten in. Dit bestond uit glowworms (geen idee wat het Nederlandse woord is, en hoe je überhaupt dit woord schrijft, maar zal vast heel simpel zijn maar neem aan dat jullie t wel snappen) raften, klimmen, abseilen, squeeze en mijn lijfje door de waterstroming heen sjorren. Pfoee wat een dag, heb wel een aantal keren mijn angsten overwonnen maar ook dit is weer echt voor mij weggelegd, niet denken maar doen, zoals velen weten ben ik daar ZEER goed in. Okeeokee af en toe iets te goed;) Ik zal het hier maar bij laten DOEI:)

  • 23 September 2015 - 12:15

    Yolanda:

    Zolang je maar blijft genieten en de Anke blijft zoals we je kennen komt het helemaal goed Blijf vooral genieten

  • 23 September 2015 - 12:17

    Yolanda :

    Zolang je maar Anke blijft zoals we je kennen komt alles wel goed. Blijf vooral genieten

  • 23 September 2015 - 12:17

    Yolanda :

    Zolang je maar Anke blijft zoals we je kennen komt alles wel goed. Blijf vooral genieten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

AnkeinNieuwZeeland

Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

02 November 2015

Coromandel, Taupo ect

04 Oktober 2015

update

23 September 2015

Tripje met de zweedse mannen

16 September 2015

Ons eerste echte tripje

02 September 2015

Alweer een weekje verder
Anke

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 2881

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 20 Januari 2016

AnkeinNieuwZeeland

Landen bezocht: