Heelhuids Aangekomen:) - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anke Dings - WaarBenJij.nu Heelhuids Aangekomen:) - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anke Dings - WaarBenJij.nu

Heelhuids Aangekomen:)

Blijf op de hoogte en volg Anke

25 Augustus 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Sorrysorry het duurt even maar zoals velen wel zullen weten ik ben niet zo van het schrijven maar zal het proberen excuses alvast voor de kromme zinnen en taalfouten;)
De reis hier naar toe viel achteraf gezien gelukkig wel mee het was lang veel wachten en vliegen maar was ook zeker erg gezellig. Afgelopen vrijdag zijn we goed aangekomen in Nieuw Zeeland waar ons eerste "avontuur" al begon doordat mijn koffer niet open wilde. Vervolgens de keuken overhoop gehaald om alle mogelijke middelen die konden helpen mijn koffer open te breken te verzamelen. Nadat we mijn koffer hadden opengebroken konden we rustig onze spullen uitpakken en lekker gaan slapen. Het appartement waar we slapen is klein en praktisch ingericht maar wel prima te doen trouwens:)
Op zaterdag zijn we samen met Mathijs en Siebren (2 jongens die we in het vliegtuig hadden leren kennen) Auckland ingetrokken. Auckland heeft naar mijn mening niet echt iets Nieuw Zeelands. Als ik naar de mensen om me heen kijk heb ik het gevoel dat ik in China loop. Anderzijds als er een yellow cab zou rijden zou ik denken dat ik in Amerika was beland. Maar wie weet als we niet midden in de stad zijn dat het anders is.
Met Siebren en Mathijs zijn we naar een museum geweest en hebben in een park rondgelopen. Hier hebben ze echt ontzettend grote bomen waar we natuurlijk even in moesten klimmen.
Vervolgens zijn wij boodschappen gaan doen en zouden Siebren en Mathijs voor ons pannenkoeken bakken. Aangekomen in de winkel bleek echt alles ontzettend duur te zijn, dat wordt nog wel even wennen! Terug naar Siebren en Mathijs waar het hele huis blank stond van de rook door de pannenkoeken, daar even gegeten en toen een kroegje opgezocht.
Op zondag hebben we de hele dag boodschappen gedaan bij verscheidene winkels. Wat hebben ze in bepaalde winkels vieze dingen zeg! Varkernsoren of een hart gadver! ’s Avonds is Wynand (mijn neef die vorige week naar Nieuw Zeeland is geëmigreerd) komen eten en hebben we in het restaurant waar Carlijn (zijn vriendin) werkt een drankje gedaan. Hier krijg je ook geen normale biertjes maar meteen een halve liter wat zeker wel aantikt.
Gister zijn we naar het Rangitoto Island geweest waar we vol goede moed een vulkaan hebben beklommen. Op de top aangekomen was het echt mega mooi. Op de terugweg zijn we langs en door de lava grotten gelopen. Dit was best een overwinnen want wat waren die dingen donker. Nou dit was het wel zo'n beetje. Ik zal proberen er snel weer iets op te zetten:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

AnkeinNieuwZeeland

Nieuw Zeeland

Recente Reisverslagen:

02 November 2015

Coromandel, Taupo ect

04 Oktober 2015

update

23 September 2015

Tripje met de zweedse mannen

16 September 2015

Ons eerste echte tripje

02 September 2015

Alweer een weekje verder
Anke

Actief sinds 25 Aug. 2015
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 2869

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 20 Januari 2016

AnkeinNieuwZeeland

Landen bezocht: